Saturday 24 November 2018

Mass readings in Scots: Final Sunday of the Year, Our Lord Jesus Christ, Universal King (Year B)


Gospel reading
John 18: 33-37

Than Pilate gaed intil the Judgment ha’ again, and ca’d Jesus, and quo' he to him, "Are ye the King o’ the Jews?” Jesus answer’t, “Say ye this o’ yere ain sel, or did ithers tell ye me?” Quo’ Pilate, "Am I a Jew? Yere ain folk and the Heigh-priests hae gien ye up to me: what hae ye dune?” Jesus answer’t, "My Kingdom isna o’ this warld: gin my Kingdom was o’ this warld, my servants wad fecht, that I soudna be gien up to the Jews: but noo is my Kingdom no frae here?” Quo’ Pilate to him, "Are ye a King, than?” Jesus answer’t, "Ye weel say I am a King. For this end was I born, and for this end cam I to the warld, to gie witness o’ the truth. Ilka ane wha is o’ the Truth hears my voice.”

[From The New Testament in Braid Scots William Wye Smith (1904) here]


No comments:

Post a Comment