Sunday 18 March 2018

Mass readings in Scots: Fifth Sunday of Lent (Year B)




Gospel reading
John 12: 20-33

Noo, thar war certain Greeks amang the folk that cam up to worship at the Feast. And thir men cam to Philip, wha was o’ Bethsaida o’ Galilee, sayin to him, “Sir, we wad fain see Jesus!” Philip cam and tell’t Andro; and than Andro and Philip tell’t Jesus. And Jesus answer’ t them, and quo' he,

“The ’oor is come 
for the Son o' Man to be glorify ’t. 
Truly, truly say I t’ye, 
gin a pickle o’ wheat fa’na into the yirth and dee, 
it bides allenar; 
but gin it dee, 
it brings muckle increase. 
Wha lo’es his life, sal tine his life;
and wha hains-na his life i' this warld 
sal hain it for Eternity! 
Gin ony man wad ser’ me, lat him follow me;
and whaur I bide, thar sal my servant bide;
gin ony man ser’ me, my Father wull gie him honor.
And noo is my saul unco wanrestie;
and what sal I say?
Faither! save me frae this ’oor!
But e’en for this cam I intil this ’oor!
Faither, glorify thy name!” 

Than cam thar a sough o’ a voice oot o’ the lift, sayin, “I hae baith glorify’t it, and wull again glorify it!" A’ the folk, tharfor, that stude by, said it thuuner’t. But ither some, that “An Angel spak to him!” Jesus answer’t, and said to them, “This voice cam-na for my sake, but for yours.

"Noo is the turnin point for this warld:
noo sal this warld’s prince be cuisten oot!
And I, gin I be liftit up frae the yirth, wull wyle a' men to me!”

This said he, meanin whatna kind o’ death he wad dee.

[From The New Testament in Braid Scots William Wye Smith (1904) here]

No comments:

Post a Comment