Saturday, 17 June 2017

Mass readings in Scots: Corpus Christi (Sunday after Trinity Sunday) (Year A)



Gospel reading:
John 6:51-58

"The Leevin Breid that cam
doon frae Heeven is mysel;
gin ony man eat this Breid, he leeves for Aye:
and the breid I sal gie
is my flesh, that I wull gie for the warld’s life.”

But the Jews had an unco bruilzie anent it, amang theirsels, and cry’t oot, "Hoo can this man gie us his flesh to eat?” Than quo’ Jesus to them,

"Truly, truly say I t’ye,
Gin ye eatna the flesh o’ the Son o’ Man,
and drink his blude,
thar is nae Life in ye!
Wha eats my flesh, and drinks my blude,
wins Life Eternal;
and him wull I raise again at the Last Day.
For my flesh is vera meat,
and my blude is vera drink.
And wha eats my flesh and drinks my blude,
bides in me,
and I in him.
E’en as the Evir-leevin Faither sends me,
and I leeve by him,
sae he wha eats o’ me, sal e’en leeve by me!
This is e’en the Breid that cam doon frae Heeven;
no like as yere forebears wha did eat manna,
and dee’t:
wha eats o’ this Breid leeves for aye!”


(From The New Testament in Braid Scots (1904) by William Wye Smith here)




No comments:

Post a Comment