Saturday, 24 June 2017

Mass readings in Scots: Twelfth Sunday of the Year (Year A)



Gospel reading
Matthew 10:26-33

[Thir twal Jesus sent oot, and chairged them, sayin,]

“Be-na fley’t at them than; for thar is naething cover’t that sanna be uncover’t ; and hid, that sanna be kent. What I tell ye i’ the mirk, tell ye oot i’ the licht ; and what ye hear whush’t i’ the lug, proclaim ye on the hoose-taps!

"And dreid-na them wha slay the body, but canna slay the saul! but raither dreid ye him wha is able to wreck saul and body in hell! Arena twa sparrows gaun for a bodle? And ane frae mang them fa’s-na on the grund withoot yere Faither! But the vera hairs o’ yere heid are a’ coontit. Dinna be dowie, than: ye are better nor mony sparrows!

"Whasae sal own me afore men, him sal I own afore my Faither wha is in Heeven. But whasae disowns me afore men, him sal I disown afore my Faither wha is in Heeven."

(From The New Testament in Braid Scots William Wye Smith (1904) here)

No comments:

Post a Comment